Szoftvertesztelés

Hírek, újdonságok, tapasztalatok és elmélkedések a szoftvertesztelés világából!

Kommentek

  • blash: Én csak pár képet hiányolok, ami persze nagymeló, de sokat hozzá tud tenni a cikkekhez. (2013.02.10. 17:17) Mantis
  • szlj: A sorok között benne van, de mivel a személyes tapasztalatommal is megegyezik, ezért ideírom. Aki ... (2013.01.24. 22:20) Mantis
  • p_jano: @B9: Az egyik lehetőség a tanácsadói, szolgáltatói cégeknél elhelyezkedni. Itt azért negyedévente,... (2012.07.03. 22:16) Tanulni szeretnék ...
  • B9: Sziasztok! Mit javasolnál annak, aki olyan munkahelyet keres, ahol a legszéleskörűbb tapasztalato... (2012.06.18. 10:29) Tanulni szeretnék ...
  • Eaven: Csakis egy adatbázisból. Kell egy web oldal ahol regisztrálhatja magát az ember ilyen munkára. In... (2011.10.25. 17:24) Hogyan lehet ...?
  • Utolsó 20

Hogyan válasszunk hibakezelő eszközt?

2010.03.04. 19:00 | p_jano | Szólj hozzá!

Címkék: tesztelés szoftvertesztelés teszteszköz

 

Mi a célunk egy hibakezelő eszközzel?

Az, hogy egy helyen, kontrolált keretek között tartsuk a hibákat. Így segítjük mind a tesztelés, mind a fejlesztés munkáját. Nem utolsó sorban pedig a vezetőség is pontos képet tud alkotni a rendszer minőségéről, állapotáról.

Milyen szempontok alapján válasszunk eszközt?

  • Természetesen nem mindegy mennyibe kerül. Az ár mindig fontos.
  • Mennyi felhasználó fogja használni? (egyszerre/összesen)
  • Kik fogják használni? (Milyen IT tudással rendelkeznek?)
  • Mire szeretnénk használni? (Csak hibakövetés, vagy tesztmenedzsment?)
  • Kívülről hozzáférhető kell legyen? (Szállítók/vevők fogják használni?)
  • Több projektet hogyan kezel?
  • Jogosultságokat hogyan kell kezelnie. (Felhasználói csoportokat létrehozhatunk, azokhoz hogyan kapcsolhatunk jogokat? A jogosultságokat milyen részletességgel tudjuk definiálni?)
  • Mennyire egyszerű adminisztrálni a rendszert?
  • Mennyire lehet a vállalat tesztelési módszereit, annak tulajdonságait modellezni az eszközben?
  • Mennyire segíti majd a fejlesztők munkáját? A projektvezetők munkáját? A tesztelők, tesztvezetők munkáját?
  • Munkafolyamatokat meg lehet adni benne?
  • A vezetőségnek milyen riportokat kell prezentálni? (Egyszerűbb ha már tudja az eszköz ezeket a riportokat, mintsem nekünk kelljen valahogy összebuherálni még azokat kézzel.)

Ezen kívül még biztosan van más szempont is, ami szerint osztályozni lehet egy hibakezelő rendszert. A lényeg, hogy olyan eszközt válasszunk, amelyet mi is és ügyfeleink/partnereink is egyszerűen tudnak kezelni, könnyű és hatékony munkavégzést teremt a fejlesztőknek, tesztelőknek, tesztvezetőknek  és projektvezetőknek egyaránt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teszteles.blog.hu/api/trackback/id/tr891743902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása